Všeobecné obchodní podmínky
společnosti YBC, s.r.o., IČO: 21002193, DIČ: CZ21002193, sídlem Mateří 560/13, Maloměřice, 614 00 Brno, zapsané u Krajského soudu v Brně oddíl C, vložka 136710 (dále jen „prodávající“ nebo „poskytovatel“), pro prodej zboží prostřednictvím internetového obchodu nacházející se na adrese url: https://mojechytrazasuvka.cz/ a poskytování služeb dostupných ve webové aplikaci: https://app.mojechytrazasuvka.cz/, případně také mobilní aplikaci.
Preambule
Moje chytrá zásuvka je hardwarový prvek (zapojený mezi elektrickou síť a spotřebič) umožňující zapojení spotřebičů zákazníka a prostřednictvím AI cloudové služby umožňující optimalizovat spotřebu elektrické energie u zapojených spotřebičů v čase s cílem snížit množství spotřebované elektrické energie a náklady vynaložené na pořízení této elektrické energie.
Účelem je monitoring času a množství spotřeby elektrické energie zapojeného spotřebiče a na základě toho optimalizace spotřeby dle individuálního profilu zákazníka, případné zapojení do služby vyrovnávání přenosové soustavy za úplatu (SVR) a automatizovaný nákup elektrické energie na spotovém trhu.
I. ÚVODNÍ USTANOVENÍ A DEFINICE POJMŮ
Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „Podmínky“) upravují v souladu s ust. § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb. Občanský zákoník, a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, práva a povinnosti prodávajícího či provozovatele webové aplikace popsané níže v těchto Podmínkách a jiné osoby (dále jen „Kupujícího“ nebo „Uživatele“), které vznikají v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy uzavírané mezi Prodávajícím a Kupujícím prostřednictvím internetového obchodu Prodávajícího a smlouvy o poskytování služeb uzavírané mezi Poskytovatelem a Uživatelem prostřednictvím webové aplikace a její činnosti.
Provozovatel je oprávněn k poskytování služeb na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
Je-li Kupujícím/Uživatelem spotřebitel ve smyslu ust. § 419 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku (dále jen „občanský zákoník“), uplatní se tyto Podmínky pouze v rozsahu neodporujícímu ustanovením občanského zákoníku určeným na ochranu spotřebitele a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Zákonná ochrana spotřebitele se nevztahuje na kupujícího-podnikatele.
Odchylná ujednání v kupní smlouvě/ smlouvě o poskytování služeb mají přednost před ustanoveními těchto Podmínek. Ustanovení Podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy/smlouvy o poskytování služeb. Kupní smlouva/ smlouva o poskytování služeb a Podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Je-li uzavírána kupní smlouva/ smlouva o poskytování služeb ve více jazycích a není-li sjednána přednost některé jazykové verze, platí, že přednost má jazyková verze česká.
Znění Podmínek může Prodávající/Poskytovatel jednostranně měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu platnosti a účinnosti předchozího znění Podmínek. S veškerými změnami se Kupující/Uživatel bude moci včas (před nabytím jejich účinnosti) seznámit prostřednictvím webového rozhraní e-shopu či webové aplikace. V případě, že Kupující/Uživatel se změnami Podmínek nebude souhlasit, má právo od smlouvy do doby účinnosti nového znění Podmínek odstoupit. Odmítnutí změn Podmínek musí být učiněno v písemné podobě adresované Prodávajícímu/Poskytovateli. V případě, že uživatel změny Podmínek v této době neodmítne, platí, že smluvní vztah se řídí novým zněním Podmínek.
Definice pojmů:
- Prodávající či Poskytovatel. Prodávajícím či Poskytovatelem je míněna společnost YBC, s.r.o., IČO: 21002193, DIČ: CZ21002193, sídlem Mateří 560/13, Maloměřice, 614 00 Brno, která provozuje hardware a software pro úsporu elektrické energie. Jako Prodávající vystupuje YBC, s.r.o. tam, kde převádí za úplatu vlastnické právo ke zboží tak, jak je popsáno níže v těchto Podmínkách; jako Poskytovatel tam, kde zajišťuje poskytování služeb. Pokud není v textu dále uvedeno jinak, platí, že oba pojmy jsou zaměnitelné.
- Kupující či Uživatel. Kupujícím či Uživatelem se rozumí spotřebitel a/nebo podnikatel, který uzavírá s Prodávajícím kupní smlouvu/smlouvu o poskytování služeb. Uživatel je osoba identifikovatelná prostřednictvím svého přihlašovacího emailu a hesla zadaných při registraci a vytvoření uživatelského účtu v Aplikaci. Pokud dále v textu není uvedeno jinak, platí, že oba pojmy jsou zaměnitelné, kdy jako Kupující je definována osoba, která nabývá za úplatu vlastnické právo ke zboží, a to tak, jak je popsáno níže v těchto Podmínkách; jako Uživatel je pak definována taková osoba, která využívá služeb Poskytovatele.
- Zboží. Zbožím se rozumí hardwarový prvek umožňující zapojení spotřebičů Uživatele, který za současného využití připojení k internetu a běhu webové aplikace umožňuje monitoring a optimalizaci řízení a spotřeby elektrické energie takto připojených spotřebičů Uživatele.
- Služba. Službou se rozumí AI cloudová služba běžící ve webové aplikaci připojená k hardwarovému zařízení umožňující monitoring a optimalizaci řízení a spotřeby elektrické energie na základě individuálního profilu uživatele.
- Podnikatel. Podnikatel je Kupující či Uživatel, který je fyzickou nebo právnickou osobou a který v rámci své podnikatelské činnosti uzavírá smlouvu s Prodávajícím/Poskytovatelem a/nebo s ním jinak jedná.
- Spotřebitel. Spotřebitelem je Kupující či Uživatel, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s Prodávajícím/Poskytovatelem a/nebo s ním jinak jedná.
- E-shop. E-shopem se rozumí online dostupný internetový obchod Prodávajícího nacházející se na webové stránce na adrese url: https://mojechytrazasuvka.cz/ a je provozován prostřednictvím rozhraní této webové stránky.
- Aplikace. Aplikací se rozumí aplikační software s názvem Moje chytrá zásuvka běžící na adrese https://app.mojechytrazasuvka.cz/ a/nebo taktéž mobilní aplikace, pokud obsahuje aplikační software Moje chytrá zásuvka.
- Registrace. Registrace je dobrovolné poskytnutí vstupních údajů (identifikační a kontaktní údaje) Uživatelem do registračního formuláře v Aplikaci za účelem založení uživatelského účtu.
- Data. Data jsou veškeré vložené, spravované a získané informace v Aplikaci.
- Objednávka. Objednávkou se rozumí takový projev vůle Kupujícího či Uživatele projevený prostřednictvím webového rozhraní E-shopu a Aplikace a těmito zaznamenatelný, z něhož je patrno, který Kupující či Uživatel objednávku činí, jaké zboží či službu objednává, v jakém množství/ rozsahu tyto objednává a na jaké místo dodání si Zboží přeje doručit.
- Akceptace. Akceptací se rozumí závazné potvrzení Objednávky Kupujícího či Uživatele Prodávajícím či Poskytovatelem. Doručením Akceptace Kupujícímu či Uživateli vzniká mezi Prodávajícím či Poskytovatelem a Kupujícím či Uživatelem kupní smlouva/ smlouva o poskytování služeb.
- Kupní smlouva/Smlouva poskytování služeb. Kupní smlouva/ Smlouva poskytování služeb je smlouva uzavřená mezi Prodávajícím či Poskytovatelem a Kupujícím či Uživatelem, na jejímž základě dojde k odevzdání Zboží včetně převedení vlastnického práva ze strany Prodávajícího a převzetí Zboží a zaplacení kupní ceny ze strany Kupujícího, a/nebo dochází k poskytnutí služby ze strany Poskytovatele a placení ceny za její užívání ze strany Uživatele.
- Místo dodání. Místem dodání je míněna fyzická adresa, na kterou má být zboží Prodávajícím doručeno.
- Podmínky. Tyto Všeobecné obchodní podmínky upravují práva Kupujícího či Uživatele ve vztahu k jeho uživatelskému účtu, nakládáním s jeho informacemi, obdržením objednávky, její akceptací, přijetím plateb, uplatnění práv z vadného plnění a jiných skutečností. Tyto Podmínky vedle toho obsahují zákonem stanovené, nebo Prodávajícím/Poskytovatelem sdělené informace.
II. SDĚLENÍ PŘED UZAVŘENÍM SMLOUVY
- Kupující/Uživatel souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku (prostřednictvím internetu, telefonu apod.) při uzavírání kupní smlouvy/smlouvy o poskytování služeb. Náklady vzniklé Kupujícímu/Uživateli při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy/smlouvy o poskytování služeb (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí Kupující /Uživatel sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby. Prodávající/Poskytovatel si neúčtuje žádné dodatečné poplatky na komunikaci za použití komunikačních prostředků na dálku.
- Veškerá prezentace zboží umístěná na E-shopu Prodávajícího je informativního charakteru a Prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.
- Prodávající/Poskytovatel je oprávněn požadovat úhradu sjednané ceny před odesláním Zboží/poskytnutím služby.
- Webové rozhraní E-shopu obsahuje informace o Zboží včetně uvedení jednotkových cen Zboží. Ceny jsou na E-shopu uvedeny včetně DPH, nikoli však včetně dopravy, která se liší dle zvolené metody a poskytovatele dopravy a způsobu úhrady kupní ceny. Ceny Zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní E-shopu. Tímto ustanovením není omezena možnost Prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.
- Webové rozhraní E-shopu obsahuje odděleně také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží dle zvoleného typu dopravy a způsobu úhrady kupní ceny. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené ve webovém rozhraní E-shopu platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky; při žádosti o doručení do jiné země budou náklady Kupujícímu sděleny poté, kdy bude vymezeno místo pro doručení. Platí právo Kupujícího odmítnout uzavření kupní smlouvy, po oznámení těchto nákladů na doručení.
- Webová aplikace dále obsahuje informace o poskytovaných službách včetně uvedení cen jednotlivých služeb. Ceny služeb jsou ve webové aplikaci uvedeny včetně DPH. Ceny služeb zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webové aplikaci. Tímto ustanovením není omezena možnost Poskytovatele uzavřít smlouvu o poskytování služeb za individuálně sjednaných podmínek.
- Kupující/Uživatel tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
KUPNÍ SMLOUVA
III. KUPNÍ SMLOUVA A JEJÍ UZAVŘENÍ
- Prodávající provozuje E-shop. V tomto e-shopu je vystaveno Zboží. Zboží (hardware) je svázáno s Aplikací a v rámci a prostřednictvím ní poskytovanými službami (software), tzn., Zboží nelze plně využívat bez příslušného softwaru/služeb. Kupující má právo vyzvat Prodávajícího k uzavření kupní smlouvy prostřednictvím Objednávky. Objednávka se pokládá za závaznou nabídku k uzavření kupní smlouvy.
- Kupující provádí objednání zboží výběrem Zboží a následným vyplněním objednávkového formuláře bez nutnosti předchozí registrace.
- Kupující provede objednání Zboží tak, že vybere předmětné Zboží, jeho množství a toto „vloží“ do elektronického nákupního košíku na webového rozhraní e-shopu. Před dokončením objednání zboží vyplní Kupující objednávkový formulář na webovém rozhraní e-shopu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:
- objednávaném zboží,
- způsobu úhrady kupní ceny,
- způsobu doručení objednávaného zboží,
- údaje o osobě kupujícího a
- informace o nákladech spojených s dodáním zboží (dále společně jen jako „Objednávka“).
- Před odesláním vyplněné Objednávky Prodávajícímu je Kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky Kupující uvedl. Závaznou objednávku odešle Kupující Prodávajícímu kliknutím na tlačítko „ODESLAT OBJEDNÁVKU“. Údaje uvedené v objednávce jsou Prodávajícím považovány za správné.
- Odeslání Objednávky se považuje za takový úkon Kupujícího, který je pro smluvní strany závazným návrhem kupní smlouvy. Podmínkou platnosti Objednávky je vyplnění všech povinných údajů v objednávkovém formuláři, seznámení se s těmito Podmínkami zveřejněnými na webových stránkách E-shopu a potvrzení Kupujícího o tom, že se s těmito Podmínkami seznámil.
- Po odeslání Objednávky uvědomí Prodávající Kupujícího o jejím doručení prostřednictvím elektronické pošty, na adresu elektronické pošty Kupujícího uvedenou v Objednávce, a to notifikačním emailem. Součástí takového notifikačního emailu jsou dále platební údaje k Objednávce. Tato notifikace je automatizovaným úkonem E-shopu a není Akceptací, a tedy na jejím základě nevzniká kupní smlouva.
- Jakmile Prodávající prověří možnost splnění požadavků Kupujícího v Objednávce, zašle Kupujícímu na adresu elektronické pošty Akceptaci. Notifikace o potvrzení Objednávky a Akceptace mohou být obsahem téže emailové zprávy Kupujícímu.
- Smluvní vztah mezi Prodávajícím a Kupujícím vzniká okamžikem doručení Akceptace Kupujícímu. Po uplynutí 14 dnů pozbývá nabídka kupujícího platnosti. Není-li do konce lhůty pro platnost nabídky tato přijata jedním ze způsobů dle předchozí věty, nedošlo k uzavření kupní smlouvy a strany si vrátí vše, co vzájemně plnily.
- Prodávající je oprávněn zaslat ve lhůtě 10 dnů od obdržení nabídky Kupujícího tomuto pozměněnou nabídku s uvedením možné alternativní varianty objednávky a vyžádá si stanovisko Kupujícího. Kupující bere na vědomí, že informace o dostupnosti Zboží umístěného na webové stránce jsou pouze orientační a Prodávající nemá povinnost uzavřít s Kupujícím kupní smlouvu. Takto pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena až přijetím této nabídky Kupujícím prostřednictvím elektronické pošty. Po přijetí nové nabídky ze strany Kupujícího zašle Prodávající bez zbytečného odkladu platební údaje Kupujícímu.
IV. KUPNÍ CENA A PLATEBNÍ PODMÍNKY
- Cena Zboží včetně DPH je stanovena na webovém rozhraní E-shopu u každé jednotlivé položky Zboží. Po vyplnění Objednávky, zejména po vyplnění způsobu doručení zboží a způsobu úhrady kupní ceny, jsou před jejím odesláním Kupujícímu sděleny kromě výše ceny zboží také informace o nákladech spojených s dodáním Zboží.
- Společně s cenou Zboží je tak Kupující povinen zaplatit Prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s balením a dodáním zboží.
- Strany mohou dohodnout zálohovou platbu za Zboží, v takovém případě Kupující uhradí zálohu ve výši sjednané, pokud není výše výslovně sjednána, pak je záloha stanovena ve výši kupní ceny. Prodávající počne plnit poté, co bude předem sjednaná záloha dle předchozí věty připsána na bankovní účet Prodávajícího popsaný v zálohové faktuře a/nebo výzvě k plnění, a to pod variabilním symbolem zde uvedeným. Před zaplacením zálohy není Prodávající v prodlení s plněním.
- Kupní cenu dle kupní smlouvy může Kupující uhradit následujícími způsoby:
- v hotovosti na dobírku v místě určeném Kupujícím v Objednávce;
- bezhotovostně převodem na bankovní účet Prodávajícího č. 2502738442/2010 vedený u Fio banka, a.s., Na Florenci 2139/2, 11000 Praha;
- bezhotovostně on-line platební kartou prostřednictvím platební brány; V případě platby prostřednictvím platební brány postupuje Kupující podle pokynů příslušného poskytovatele elektronických plateb.
- V případě platby v hotovosti na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby převodem na bankovní účet je kupní cena splatná ke dni uzavření kupní smlouvy. V případě bezhotovostní platby on-line skrze platební bránu je kupní cena splatná okamžikem potvrzení platby v platební bráně.
- V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na bankovní účet prodávajícího.
- Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat.
- Náklady platebního styku jdou k tíži kupujícího.
- Daňový doklad zašle Prodávající Kupujícímu se Zbožím a/nebo elektronicky po připsání platby za kupní cenu.
V. DODACÍ PODMÍNKY A PŘECHOD NEBEZPEČÍ
- Po zaplacení kupní ceny či zálohy, kromě úhrady kupní ceny v hotovosti při předání zboží, je Prodávající povinen zajistit doručení Zboží Kupujícímu.
- Kupující si může při vyplňování objednávkového formuláře vybrat ze způsobů dopravy mezi různými externími dopravci.
- Čas dodání je závislý na konkrétním zvoleném dopravci.
- Dopravou se rozumí doručení Zboží na místo dodání, tj. typicky ke dveřím nemovité věci nacházející se na adrese místa dodání. U bytového domu jsou tím míněny první dveře bytového domu vedoucí (obvykle) do společných prostor. Kupující bere na vědomí, že dopravou se nemíní výnos zboží do konkrétního patra, atp.
- Kupující nabývá vlastnické právo ke Zboží zaplacením celé kupní ceny, včetně nákladů na dodání, nejdříve však převzetím Zboží. Odpovědnost za nahodilou zkázu, poškození či ztrátu Zboží přechází na kupujícího okamžikem převzetí Zboží, a to převzetím od dopravce, nebo okamžikem, kdy měl kupující povinnost zboží převzít, ale v rozporu s kupní smlouvou tak neučinil.
- Při převzetí Zboží od přepravce je Kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí Kupující zásilku od přepravce převzít.
- Je-li Prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat Zboží na místo dodání, je Kupující povinen převzít zboží při dodání s výjimkou situace dle čl. V odst. 6 věta druhá. V případě, že je z důvodů na straně Kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v Objednávce, je Kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení. Pro účely úhrady nákladů spojených s opakovaným doručováním zboží vystaví prodávající kupujícímu dodatečný daňový doklad – fakturu.
- Je-li Kupující v prodlení s placením kupní ceny a Prodávající v důsledku toho odstoupí od kupní smlouvy, má Prodávající na výběr požadovat vrácení Zboží a/nebo zaplacení kupní ceny.
SMLOUVA O POSKYTNUTÍ SLUŽEB
VI. SMLOUVA O POSKYTNUTÍ SLUŽEB A JEJÍ UZAVŘENÍ. UŽIVATELSKÝ ÚČET
- Poskytovatel provozuje Aplikaci, v rámci níž poskytuje služby za účelem monitoringu a optimalizace řízení a spotřeby elektrické energie na základě individuálního profilu Uživatele. Přístup k Aplikaci je po registraci pro kohokoliv zdarma. Součástí používání Aplikace je poskytnutí licence k jejímu užívání; licence je nevýhradní, nepřenosná, územně a časově neomezená. Uživatel je oprávněn ji užívat výhradně v souladu s těmito Podmínkami a smlouvou. Uživatel není oprávněn udělit třetí osobě podlicenci. Provozovatel si vyhrazuje právo měnit Aplikaci prostřednictví aktualizací. Aplikace a poskytované služby (software) jsou svázány se zbožím (hardware) zakoupeným v rámci E-shopu, tzn., služby nelze využívat bez zapojeného hardwaru. Aplikace nabízí jednotlivé služby. Uživatel má právo vyzvat Poskytovatele k uzavření smlouvy o poskytování služeb prostřednictvím elektronické objednávky v rámci Aplikace, případně registrací (vytvořením účtu) skrze mobilní či webovou aplikaci nebo jiným způsobem. Taková elektronická objednávka se pokládá za závaznou nabídku k uzavření smlouvy o poskytování služeb.
- Na základě registrace Uživatele v Aplikaci za pomocí uživatelského jména a hesla je mu v Aplikaci zřízen uživatelský účet, skrze který může přistupovat do svého uživatelského rozhraní. V rámci uživatelského účtu může Uživatel provádět činnosti popsané těmito Podmínkami, například, nikoli však výlučně objednávat služby, upravovat svoje registrační a jiné údaje, zasílat zprávy Poskytovateli a jiné.
- Za správnost vyplňovaných údajů odpovídá Uživatel, který taktéž nese veškeré škody a náklady spojené s případnou nesprávností těchto údajů. Uživatel se zavazuje uvádět správně a pravdivě všechny údaje a tyto dále udržovat v uživatelském účtu aktuální. Údaje uvedené Uživatelem v uživatelském účtu a při objednávání služeb jsou Poskytovatelem považovány za správné.
- Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Uživatel je povinen tyto přístupové údaje chránit. Jednání učiněné prostřednictvím uživatelského účtu je považováno za jednání učiněné Uživatelem. Poskytovatel nenese odpovědnost za případné zneužití uživatelského účtu třetími osobami.
- Uživatel bere na vědomí, že jeho uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu a nahodilé technické závady.
- Poskytovatel může za podmínek daných těmito Podmínkami uživatelský účet Uživatele zrušit. K tomuto kroku je Poskytovatel oprávněn přistoupit zejména tehdy, pokud uživatel svůj uživatelský účet déle než 2 roky nevyužívá či v případě, kdy Uživatel poruší své povinnosti z kupní smlouvy (včetně Podmínek), povinnosti uložené zákonem a/nebo podstatným způsobem poruší podmínky užívání účtu, mezi které patří například výkon nelegální činnosti prostřednictvím uživatelského účtu, zneužití uživatelského účtu k jiné pro další uživatele nebo třetí osoby zatěžující nebo obtěžující činnosti, případně se jedná o jiné nevhodné použití uživatelského účtu.
- Uživatel provádí objednání služeb výběrem požadovaných služeb a poté volbou způsob úhrady ceny v rámci webové aplikace výhradně prostřednictvím uživatelského účtu (dále jen jako „objednávka“). Před odesláním objednávky Poskytovateli je Uživateli umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky zadal. Závaznou objednávku odešle Uživatel Poskytovateli kliknutím na tlačítko „ODESLAT OBJEDNÁVKU“. Údaje uvedené v objednávce jsou Poskytovatelem považovány za správné.
- Odeslání objednávky se považuje za takový úkon Uživatele, který je pro smluvní strany závazným návrhem smlouvy o poskytování služeb. Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění všech povinných údajů objednávky, seznámení se s těmito Podmínkami zveřejněnými na webových stránkách E-shopu a potvrzení Uživatele o tom, že se s těmito Podmínkami seznámil.
- Po odeslání objednávky uvědomí Poskytovatel Uživatele o jejím doručení prostřednictvím elektronické pošty, na adresu elektronické pošty Uživatele uvedenou v objednávce, a to notifikačním emailem. Součástí takového notifikačního emailu mohou být dále platební údaje k objednávce. Tato notifikace je automatizovaným úkonem webové aplikace a není akceptací, a tedy na jejím základě nevzniká smlouva o poskytování služeb.
- Jakmile Poskytovatel prověří možnost splnění požadavků Uživatele v zaslané objednávce, zašle Uživateli na adresu elektronické pošty akceptaci objednávky. Notifikace o potvrzení objednávky a akceptace mohou být obsahem téže emailové zprávy Uživateli.
- Smluvní vztah mezi Poskytovatelem a Uživatelem vzniká okamžikem doručení Akceptace, jež je Poskytovatelem v přiměřené době zasláno Uživateli emailovou zprávou, a to na adresu elektronické pošty Uživatele a/nebo konkludentně zahájením plnění, a tedy zahájením poskytování služby. Po uplynutí 14 dnů pozbývá nabídka Uživatele platnosti. Není-li do konce lhůty pro platnost nabídky tato přijata jedním ze způsobů dle předchozí věty, nedošlo k uzavření smlouvy o poskytování zboží a strany si vrátí vše, co vzájemně plnily.
- Uživatel bere na vědomí, že Poskytovatel nemá povinnost uzavřít s uživatelem smlouvu o poskytování služeb. Poskytovatel je oprávněn zaslat Uživateli změnu nabídky (i v reakci na Uživatelem zaslanou nabídku k uzavření smlouvy). Takto pozměněná nabídka se považuje za nový návrh smlouvy o poskytování služeb a smlouva je v takovém případě uzavřena až přijetím ze strany Uživatele. Po přijetí nové nabídky jsou případně platební údaje bez zbytečného odkladu zaslány Uživateli na adresu jeho elektronické pošty.
VII. CENA A PLATEBNÍ PODMÍNKY
- Cena služeb včetně DPH je stanovena ve webové aplikaci poskytovatele u jednotlivých služeb. Cena je hrazena období 1 roku, resp. 1 měsíce dle zvolené délky úvazku. Po uhrazení je předmětná částka nevratná.
- Cenu dle smlouvy o poskytování služeb může uživatel uhradit poskytovateli následujícími způsoby:
- bezhotovostně převodem na bankovní účet poskytovatele č. 2502738442/2010 vedený u Fio banka, a.s., Na Florenci 2139/2, 11000 Praha;
- bezhotovostně on-line platební kartou prostřednictvím platební brány; V případě platby prostřednictvím platební brány postupuje uživatel podle pokynů příslušného poskytovatele elektronických plateb.
- V případě bezhotovostní platby převodem na bankovní účet je cena splatná dnem uzavření smlouvy o poskytování služeb. V případě bezhotovostní platby on-line skrze platební bránu je cena splatná okamžikem potvrzení platby v platební bráně.
- V případě bezhotovostní platby je závazek uživatele uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na bankovní účet poskytovatele.
- Případné slevy z ceny služeb poskytnuté poskytovatelem uživateli nelze vzájemně kombinovat.
- Náklady platebního styku jdou k tíži uživatele.
- Poskytovatel vystaví na přijatou platbu daňový doklad a tento odešle Uživateli prostřednictvím elektronické pošty.
- Po zaplacení ceny je poskytovatel povinen v přiměřené době zajistit poskytnutí služby Uživateli.
Společná ustanovení pro kupní smlouvu i smlouvu o poskytování služeb
VIII. TRVÁNÍ SMLOUVY. UKONČENÍ SMLOUVY
- Smlouva o poskytování služeb se uzavírá na dobu určitou s automatickým prodloužením. Délka smlouvy je určena dohodou smluvních stran a vychází z délky smluvního období vymezeného v Aplikaci. Platí, že pokud není doručena druhé straně výpověď smlouvy o poskytování služeb nejméně 30 dnů před termínem prodloužení, smlouva se prodlužuje, přičemž délka prodlužovaného období je shodná s obdobím předcházejícím.
- Smlouvu o poskytování služeb lze vedle toho ukončit dohodou.
- Kupující/Uživatel má v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od smlouvy bez udání důvodu a bez jakékoli sankce odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí Zboží/ od započetí poskytování služby. Odstoupení od smlouvy musí být Prodávajícímu/Poskytovateli odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Uživatel, který je současně spotřebitel, výslovně souhlasí se započetím plnění před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a bere na vědomí, že udělením souhlasu zaniká jeho právo odstoupit od smlouvy podle ust. § 1837 občanského zákoníku.
- Kupující/Uživatel bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od smlouvy:
- a) o poskytování služeb, jestliže byly v plném rozsahu poskytnuty; v případě plnění za úplatu, pouze pokud započalo s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy poučil spotřebitele, že poskytnutím plnění zaniká právo odstoupit od smlouvy,
- b) o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli podnikatele a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy,
- c) pokud má být podle smlouvy plněno k určitému datu nebo v určitém období,
- d) o dodání digitálního obsahu, který není dodán na hmotném nosiči, poté, co bylo započato s plněním; v případě plnění za úplatu, pokud započalo s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, spotřebitel byl poučen, že tím právo odstoupit od smlouvy zaniká, a podnikatel mu poskytl potvrzení podle § 1824a odst. 1 a 2 nebo § 1828 odst. 3 a 4 občanského zákoníku.
- Kupující/Uživatel je povinen informovat Prodávajícího/Poskytovatele o odstoupení od smlouvy, a to písemně na elektronickou adresu Prodávajícího/Poskytovatele nebo na adresu jeho sídla. Pro odstoupení od smlouvy může Kupující/Uživatel využit vzorový formulář, jenž tvoří přílohu Podmínek, a který je dostupný na https://mojechytrazasuvka.cz/odstoupeni_od_smlouvy.pdf
- V případě odstoupení od smlouvy se smlouva ruší. Zboží musí být Prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy. Lhůta se považuje za zachovanou, pokud je zboží odesláno zpět před uplynutím lhůty dle předchozí věty.
- V případě odstoupení od smlouvy vrátí Prodávající/Poskytovatel peněžní prostředky či jejich poměrnou část přijaté od Kupujícího/Uživatele do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy Kupujícímu/Uživateli, a to stejným způsobem, jakým je od něj přijal. Prodávající/Poskytovatel je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté Kupujícím/Uživatelem jiným způsobem, pokud s tím Kupující/Uživatel bude souhlasit (a pokud tím nevzniknou Kupujícímu/Uživateli další náklady). Odstoupí-li Kupující od kupní smlouvy, Prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky dříve, než mu Kupující Zboží vrátí nebo prokáže, že Zboží Prodávajícímu odeslal. Jestliže Kupující zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který Prodávající nabízí, vrátí Prodávající Kupujícímu náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.
- Odstoupí-li Kupující od kupní smlouvy, nese Kupující náklady spojené s navrácením zboží Prodávajícímu.
- Nárok na úhradu škody vzniklé na Zboží je Prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku Kupujícího na vrácení kupní ceny.
- Do doby převzetí Zboží/ započetí poskytování služby je Prodávající/Poskytovatel oprávněn kdykoliv od smlouvy odstoupit. V takovém případě vrátí Prodávající/Poskytovatel Kupujícímu/Uživateli poskytnuté plněné (cenu) bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený Kupujícím/Uživatelem.
IX. OMEZENÍ ODPOVĚDNOSTI PRODÁVAJÍCÍHO ČI POSKYTOVATELE
- Prodávající/Poskytovatel neodpovídá za jakoukoli škodu či ztrátu, která by mohla být Kupujícímu/Uživateli způsobena na základě a/nebo v souvislosti s koupí zboží a/nebo s využitím poskytovaných služeb.
- V rozsahu povoleném zákonem neposkytuje Prodávající/Poskytovatel žádné prohlášení ani záruku, že Zboží a služby, které poskytuje, splní požadavky nebo očekávání Kupujícího/Uživatele, že budou vhodné pro konkrétní účel, že úspěch nebo jakékoli jiné konkrétní výsledky mohou být dosažené, nebo že budou bezchybné, včasné, spolehlivé a bezpečné. Kupující/Uživatel používá Zboží a využívá služby výhradně na vlastní riziko.
- V maximálním rozsahu povoleném zákonem nepřijímá Prodávající/Poskytovatel žádnou odpovědnost vůči Kupujícímu/Uživateli za jakoukoli ztrátu nebo škodu, ať už předvídatelnou nebo jinou, pocházející ze smlouvy, deliktu (včetně nedbalosti), z porušení zákonné povinnosti nebo jinak, vyplývající z nebo v souvislosti s užíváním (nebo nemožností používat) Zboží a služby. V maximálním rozsahu povoleném zákonem vylučuje Prodávající/Poskytovatel všechny záruky, které se mohou vztahovat na Zboží a služby.
X. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ
- Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku, případně ve vztahu ke Kupujícímu/Uživateli, který je spotřebitelem odpovídajícími ustanoveními zákona č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele).
- Prodávající odpovídá Kupujícímu, že Zboží při převzetí nemá vady. Zejména Prodávající odpovídá Kupujícímu, že v době, kdy Kupující Zboží převzal:
- má Zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které Prodávající nebo výrobce popsal nebo které Kupující očekával s ohledem na povahu Zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
- je Zboží vhodné k účelu, pro který ji Kupující požaduje
- je Zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
- Zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
- Ustanovení dle předchozího odstavce se nepoužije u Zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.
- Poskytovatel negarantuje uživateli výsledek služby.
- Ke zboží může být přiložen daňový doklad – faktura, kdy tento daňový doklad současně prokazuje skutečnost, že na zboží je po dobu stanovenou zákonem poskytována záruka; faktura prokazuje mimo jiné den, kdy ke koupi došlo, tj. počátek běhu záruční lhůty. Totéž platí obdobně pro poskytování služeb. Převzetí Zboží stvrzuje Kupující podpisem dodacího listu. Pokud není Zboží osobně odebráno, rozumí se převzetím Zboží okamžik, kdy Kupující zboží přebírá od dopravce.
- Pokud Kupující/Uživatel zjistí jakýkoliv rozdíl mezi fakturou, dodacím listem a skutečně dodaným zbožím/ poskytnutou službou (v druhu, množství nebo stavu), nebo obdržel-li zjevně poškozené či nekompletní zboží/ služby nejsou poskytovány řádně, tj. vady zjevné, je povinen bez zbytečného odkladu písemně informovat prodávajícího či poskytovatele a současně vytknout zjištěné vady včetně uvedení popisu vad a jejich rozsahu a případně zajistit fotodokumentaci. Pokud tak neučiní, vystavuje se nebezpečí, že mu práva z vadného plnění nebudou přiznána.
- Právo Kupujícího z vadného plnění zakládá vada, kterou má Zboží při přechodu nebezpečí škody na Kupujícího, byť se projeví až později. Právo Kupujícího založí i později vzniklá vada, kterou Prodávající způsobil porušením své povinnosti.
- Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že Zboží bylo vadné již při převzetí.
- Doba, kdy lze vady vytknout a uplatnit právo z vady, činí u nového Zboží 24 měsíců, u Zboží použitého 12 měsíců. Tato doba počíná běžet dnem převzetí Zboží. V případě, že je Zboží v záruční opravě, činí doba, kdy lze uplatnit právo z vady 12 měsíců od převzetí opraveného Zboží. V případě poskytnutých služeb musí Uživatel vady vytknout a právo z vady uplatnit bez zbytečného odkladu poté, kdy měl možnost vadu zjistit, nejpozději potom do šesti měsíců od započetí s plněním.
- Práva z vadného plnění uplatňuje Kupující/Uživatel písemně u Prodávajícího/Poskytovatele elektronicky na elektronické adrese: info@ybc.cz či fyzicky na adrese sídla: Mateří 560/13, Maloměřice, 614 00 Brno, bez zbytečného odkladu, kdy je zjistil. O uplatnění práva Kupujícího/Uživatele z odpovědnosti za vady (dále jen „Reklamace“) vystaví Prodávající/Poskytovatel Kupujícímu/Uživateli písemné potvrzení s informacemi, kdy byla Reklamace uplatněna, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení Reklamace je požadován, a to e-mailem bezprostředně po přijetí Reklamace, v případě osobního uplatnění pak při osobním uplatnění. Písemné potvrzení slouží pouze jako doklad o přijetí Reklamace. Stav zboží, ve kterém kupující předal toto zboží prodávajícímu, případně řádnost poskytování služby, bude posouzen v rámci reklamačního řízení.
- Společně s oznámením o výskytu vad zboží nebo bez zbytečného odkladu poté, co bylo oznámení o výskytu vad zboží a uplatnění práva z odpovědnosti za vady zasláno Prodávajícímu, je Kupující povinen předat Prodávajícímu reklamované Zboží za účelem řádného posouzení vytýkaných vad, a to na místo určené po vzájemné dohodě s Prodávajícím, není-li toto určeno, pak na adresu sídla Prodávajícího. Kupující si je vědom, že nedodá-li reklamované zboží včetně veškerého obdrženého příslušenství, pak v případě odstoupení od smlouvy bude Kupujícímu vrácena kupní cena ponížena o cenu Zboží včetně nedodaného příslušenství. K reklamovanému Zboží je třeba přiložit přesný popis závady, kopii nákupní faktury, účtenku nebo jiný jednoznačný identifikační doklad. Při zaslání dopravní službou bude zboží řádně zabaleno tak, aby nemohlo dojít k jeho poškození při přepravě.
- Prodávající takto doručené a předané Zboží přezkoumá za účelem posouzení důvodnosti reklamace. Prodávající je oprávněn reklamované vady neuznat.
- Za okamžik uplatnění Reklamace se považuje okamžik, kdy Kupující/Uživatel oznámil Prodávajícímu/Poskytovateli, že zboží nebo služby má vady.
- Je-li vada odstranitelná, může se Kupující domáhat buď opravy nebo doplnění toho, co chybí, anebo přiměřené slevy z ceny. Nelze-li vadu odstranit a nelze-li pro ni zboží řádně užívat, může Kupující buď odstoupit od smlouvy, anebo se domáhat přiměřené slevy z ceny. Obdobné platí pro poskytnuté služby.
- Je-li vadné plnění podstatným porušením smlouvy, má Kupující právo:
- na odstranění vady, dodáním nového Zboží bez vady nebo dodáním chybějícího Zboží,
- na odstranění vady opravou,
- na přiměřenou slevu z ceny, nebo
- odstoupit od smlouvy.
- Je-li vadné plnění nepodstatným porušením smlouvy, má Kupující právo na odstranění vady, anebo na přiměřenou slevu z ceny.
- Při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady, sdělí Kupující/Uživatel Prodávajícímu/Poskytovateli, jaké právo z vadného plnění si zvolil. Provedenou volbu pak nemůže změnit bez souhlasu Prodávajícího/Poskytovatele. To neplatí, žádal-li Kupující/Uživatel opravu vady, která se ukáže jako neopravitelná, a dále tehdy, neodstraní-li Prodávající/Poskytovatel vady v přiměřené lhůtě či oznámí-li Kupujícímu/Uživateli, že vady neodstraní. V takovém případě může Kupující/Uživatel provést dodatečnou volbu mezi přiměřenou slevou z ceny a odstoupením od smlouvy. Nezvolí-li Kupující/Uživatel své právo včas, má právo na odstranění vady, anebo na přiměřenou slevu z ceny.
- Kupující nemůže odstoupit od smlouvy, ani požadovat dodání nové věci, nemůže-li věc vrátit v tom stavu, v jakém ji obdržel. To neplatí, jestliže
- došlo-li ke změně stavu v důsledku prohlídky za účelem zjištění vady věci,
- použil-li kupující věc ještě před objevením vady,
- nezpůsobil-li Kupující nemožnost vrácení věci v nezměněném stavu jednáním anebo opomenutím, nebo
- prodal-li Kupující věc ještě před objevením vady, spotřeboval-li ji, anebo pozměnil-li věc při obvyklém použití; stalo-li se tak jen zčásti, vrátí Kupující Prodávajícímu, co ještě vrátit může, a dá Prodávajícímu náhradu do výše, v níž měl z použití věci prospěch.
- V případě, že Kupující dle tohoto odstavce nemůže odstoupit od smlouvy či požadovat dodání nové věci, nevylučuje to jeho právo požadovat odstranění vady opravou věci a/nebo přiměřenou slevu z kupní ceny.
- Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech:
- porušením ochranných pečetí a nálepek, pokud na zboží jsou,
- neodborným zacházením, obsluhou či instalací zboží (případně služeb),
- poškozením zboží živly,
- poškozením zboží nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci,
- prováděním úprav či opravami na zboží mimo servis prodávajícího či servis smluvený s prodávajícím.
- Prodávající/Poskytovatel se zavazuje rozhodnout o Reklamaci do 3 dnů a vyřídit Reklamaci (včetně odstranění vady) v přiměřené době nejpozději do 30 dnů od uplatnění Reklamace, není-li ujednáno jinak. Prodávající/poskytovatel Kupujícímu/Uživateli vystaví písemné potvrzení o vyřízení reklamace, které zašle e-mailem. Kupující bere na vědomí, že ze strany Prodávajícího nelze do okamžiku obdržení reklamovaného Zboží od Kupujícího vady Zboží řádně posoudit, rozhodnout o oprávněnosti Reklamace a tuto řádně a ve stanovené lhůtě vyřídit. Lhůtu pro rozhodnutí o Reklamaci a vyřízení Reklamace lze po dohodě s Kupujícím přiměřeně prodloužit. Po marném uplynutí lhůty může spotřebitel od smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu z ceny.
- Reklamace je vedena písemně včetně potvrzení přijetí a případného oznámení o jejím vyřízení.
- V případě uznání Reklamace, má Kupující nárok na úhradu nákladů spojených s dopravou zboží Prodávajícímu, a to však pouze do výše nejlevnější možné dopravy, určí-li či dohodne-li Kupující jinou dopravu, nese náklady nad tuto nejlevnější možnou dopravu. Servisní oddělení Prodávajícího či s Prodávajícím smluvený servis po vyřízení uznané reklamace odešle zboží na vlastní náklady zpět Kupujícímu.
- Pro případ dodání náhradního zboží si Prodávající vyhrazuje, není-li objednané zboží skladem, dodat Kupujícímu náhradní zboží vyšší kvality nebo vyšší ceny, a to na náklady Prodávajícího, ledaže Kupující takový postup odmítl.
- Projeví-li se závada po uplynutí stanovené doby pro uplatnění vad na zboží a není-li prokazatelně způsobena nevhodným použitím, opotřebováním apod. postupuje prodávající individuálně u každého uplatnění vad zboží.
XI. DORUČOVÁNÍ
- Doručování mezi Kupujícím/Uživatelem a Prodávajícím/Poskytovatelem se děje primárně elektronicky prostřednictvím elektronické pošty; ve vztahu ke Kupujícímu/Uživateli doručuje Prodávající/Poskytovatel na adresu elektronické pošty Kupujícího/Uživatele uvedenou v uživatelském účtu či v Objednávce, resp. na adresu uvedenou na webové stránce Prodávajícího/Poskytovatele.
- Oznámení doručovaná prostřednictvím poštovních služeb se doručují formou doporučeného dopisu, případně datové zprávy doručované do datové schránky druhé smluvní strany, není- li v kupní smlouvě/ smlouvě o poskytování služeb či těchto Podmínek stanoveno jinak. Oznámení se doručují na příslušnou kontaktní adresu druhé strany či na adresu sídla Prodávajícího/Poskytovatele a považují se za doručená a účinná okamžikem jejich doručení prostřednictvím poštovních služeb.
- Za doručené se považuje i oznámení, jehož převzetí bylo adresátem odmítnuto, které nebylo vyzvednuto v úložní době, nebo které se vrátilo jako nedoručitelné.
XII. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
- Prodávající/Poskytovatel není ve vztahu ke Kupujícímu/Uživateli vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
- Vztahy a případné spory ze smluv uzavřených s Kupujícím/Uživatelem budou řešeny výhradně podle českého právního řádu a před českými soudy s výjimkou spotřebitelských sporů s mezinárodním prvkem, u nichž je rozhodné právo a příslušnost soudu dána příslušnými nařízeními Evropské unie.
- Vyřizování stížností Kupujícího/Uživatele zajišťuje Prodávající/Poskytovatel prostřednictvím elektronické adresy info@ybc.cz. Informaci o vyřízení stížnosti Kupujícího/Uživatele zašle Prodávající/Poskytovatel na elektronickou adresu Kupujícího/Uživatele. V rámci mimosoudní vyřizování stížností se Kupující/Uživatel může se svou stížností obrátit také na orgán dohledu nebo státního dozoru, a to konkrétně na Českou obchodní inspekci, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČO: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on- line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů vzniklých z kupní smlouvy/ smlouvy o poskytování služeb mezi Kupujícím/Uživatelem a Prodávajícím/Poskytovatelem.
- Bude-li některé ustanovení těchto Podmínek nebo jeho kterákoliv část Podmínek shledáno neplatným, neúčinným či nevymahatelným, nemá taková skutečnost žádný vliv na platnost, účinnost či vymahatelnost ostatních ustanovení Podmínek. V takovém případě se na právní vztahy, na něž dopadalo nebo mělo dopadat takové neplatné, neúčinné či nevymahatelné ustanovení Podmínek, použijí ta ustanovení příslušných právních předpisů, která nejvýstižněji odpovídají úmyslu stran vyplývajícímu z takového neplatného, neúčinného či nevymahatelného ustanovení Podmínek.
- Kupní smlouva/ smlouva o poskytování služeb včetně Podmínek je archivována Prodávajícím/Poskytovatelem v elektronické podobě a není přístupná.
- Informační povinnost Prodávajícího související se zpracováním osobní údajů kupujícího a Cookies jsou upraveny ve zvláštním dokumentu.
- Přílohu obchodních podmínek tvoří vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy.
- Prodávající/Poskytovatel a Kupující/Uživatel prohlašují, že tyto obchodní podmínky jsou nedílnou součástí mezi nimi uzavřené kupní smlouvy/ smlouvy o poskytování služeb a že jejich obsah, případně přistoupení k nim je v souladu s jejich svobodnou a vážnou vůlí.
- Kontaktní údaje Prodávajícího/Poskytovatele:
- adresa elektronické pošty: info@ybc.cz;
- telefon: +420 724 243 043.
- Plný text těchto VOP je dostupný mimo jiné na webové stránce Prodávajícího/Poskytovatele na adrese: https://mojechytrazasuvka.cz/VOP_v1.0.pdf a v aplikaci na webové stránce: https://app.mojechytrazasuvka.cz/VOP_v1.0.pdf
Tyto VOP jsou platné a účinné od 1. 1. 2025.